Linnea Strand

Duktiga paret

Kategori: Viña del Mar

Den här veckan har jag och Gustav varit duktiga. Han har börjat med sin spanskakurs och jag hade prov igår (som förövrigt kändes dåligt, men det problemet skjuter vi upp tills resultatet kommer), så båda har pluggat en massor och varit ganska slut om kvällarna. Vi har även börjat träna lite, så två löppass och ett styrkepass på gräsmattan har hunnits med hittills. Jaa, annars då.. Emelie bjöd mig på en försenad födelsedagsfika i onsdags, och rar som hon är hade hon köpt en 1,5 liters vinflaska och ett anteckningsblock med bilder på oss till mig. 
 
Imorse traskade vi bort till marknaden och köpte på oss massor frukt och grönt. Hur underbart är inte livet när man kan köpa billiga jordgubbar året om? Mmmm! Och ikväll har jag fått med Gustav på att prova sushi för första gången i hans liv. Tycker han inte om sushin här så lär han inte tycka om den någonstans. 
Kommentera inlägget här: